Shoplog: Sans-Online.nl

DSC01779
Weet je nog dat ik een paar weken terug een artikel over de webshop Sans-Online schreef? Een leuke webshop met een uitgebreid assortiment. Van blazers voor dames tot jeans voor heren, ze hebben het allemaal. Ik was zo enthousiast dat ik in samenwerking met Sans-Online besloot een bestelling te plaatsen. Wil jij weten wat ik gekocht heb?

DSC01776
Zondag bestelde ik deze artikelen en dinsdag werden ze al bezorgd. Wat is het toch altijd leuk om pakketjes open te maken. Ik was zo benieuwd!

Dept Sweater
Sans Online1
Deze grijze sweater van Dept viel als laatste in mijn online winkelmandje. Maar daardoor niet minder leuk. Deze trui is vanboven aan de voorkant afgewerkt met kant en kleine diamantjes. Ik vind hem echt prachtig! Deze trui was €89,95 maar ik betaalde er in de sale maar €19,95 voor. En dat is toch zeker een leuke prijs voor een sweater.

Tom tailor t-shirt
Sans Online
Hoe awesome is dit shirt? Dit shirt van Tom tailor is licht roze. Op de voorkant staat het woord ‘awesome’. Het was het eerste artikel wat ik zag op de Sans-Online website en gelijk het eerste wat in mijn mandje kwam. Erg leuk onder een jasje. Ik betaalde €12,99 voor dit t-shirt.

Blouse Only

Dit was liefde op het eerste gezicht. Een blouse waarvan de schouders van kant zijn. Ik houd echt van kant. Ik moet er wel even bij zeggen dat dit een zwarte blouse is. Op de foto lijkt hij helaas donkerblauw. Maar mocht je dat mooier vinden dan is dat ook geen probleem, hij is namelijk ook in donkerblauw en wit verkrijgbaar. Deze blouse was afgeprijsd en daardoor heb ik er maar €10,- voor moeten betalen. Wat een koopje!

Sans-Online.nl is voor mij echt een ideale webshop geworden. Vooral voor de merken: Vero Moda, Vila en Pieces zal ik hier zeker nog eens terugkomen. En de verzendkosten zijn maar €0,95! Wat wil je nog meer…

Liefs, Annemijn

Dit artikel heb ik geschreven naar aanleiding van een samenwerking met Sans-Online.nl

9 gedachtes over “Shoplog: Sans-Online.nl

  1. Awesome!;-) Wat fijn is die sale toch altijd. Mooie items. Ik zal de site in mijn achterhoofd houden. Kan eigenlijk ook wel weer nieuws gebruiken;-). De verzendkosten zijn altijd maar 95 ct? Ps wat een lief berichtje had je geplaatst bij Lisanneleeft. Ik ben erg blij en nog steeds een beetje sprakeloos dat ik heb gewonnen!x

    Like

Geef een reactie

