Mijn 10 favoriete aankopen van 2014!

BLOG2
Vandaag een echt shopaholic artikel! Ik deel namelijk mijn 10 favoriete aankopen van het (bijna) afgelopen jaar met jullie. Ben je benieuwd wat ik dit jaar geshopt heb en waar ik echt blij mee ben? Benieuwd naar het laatste artikel van 2014? Kijk snel verder.

1. W7 Lightly toased en W7 In the nude.
DSC01765
Geweldig fijne oogschaduw waar ik ontzettend blij mee ben. Binnenkort komt de review ein-de-lijk online.

2. Zinzi hanger en horloge.
DSC01760
De hanger aan het kettinkje en het horloge kreeg ik beiden voor mijn verjaardag. Ik draag ze iedere dag en vind de rosé kleur echt heel mooi. Ook het blauwe uurwerk van het horloge maakt het net even anders, en daar houd ik wel van.

3. Eén van mijn tassen.
DSC01768

Deze tas kocht ik van de zomer op de Libelle zomerweek in Almere. Ik was al lang op zoek naar een (nep)leren tas die ik makkelijk mee naar school of het werk mee kan nemen. Deze bleek ideaal.

4. Tape van de Hema.
DSC01761
Deze vrolijke rolletjes tape kwam ik tegen toen ik in de Hema liep. Ik was op zoek naar iets waar ik de prijs van mijn winactie mee kon opsturen. Dit tape vond ik leuk genoeg om mee te nemen en hier versierde ik de envelop voor Pauline mee.

5. Blond Amsterdam kookboek ‘Eigen taart is goud waard’ en ‘How blogs work’.DSC01763

In de zomer kocht ik ‘Eigen taart is goud waard’ van Blond Amsterdam in Veere. Ik heb er gelijk heerlijke arretjescake uit gemaakt. Hmm. Vorige week kocht ik ‘How blogs work’. Ik had hier al veel over gelezen en was zo benieuwd dat ik me niet kon inhouden.

6. Beautybox
DSC01766
In september, oktober en november had ik een abonnement op de beautybox. Wat een leuke boxen zijn dat zeg! In 2015 ga ik dit zeker weer eens doen. Mocht je benieuwd zijn, ik schreef een unboxing over de beautyboxen van oktober en november.

7. Bastille cd ‘All this bad blood’.
DSC01764
In juni zag ik Bastille op Pinkpop en op Concert at Sea. Vooral op Pinkpop vond ik ze echt geweldig. Naar aanleiding van dat optreden kocht ik deze cd.

8. Mijn witte bontgilet.
DSC01771
Jullie kunnen je misschien nog herinneren dat ik op zoek was naar een bont gilet. Na een hele zoektocht heb ik uiteindelijk dit gilet kunnen scoren. Ik ben er nog steeds blij mee en het is heerlijk warm. Eindelijk een bontje! Nep natuurlijk hè!

9. Nikes.
DSC01773
Deze Nikes kocht ik in het voorjaar. En wat zitten ze lekker zeg. Ik zou voor mijn gevoel zo de Nijmeegse vierdaagse kunnen lopen op deze schoenen.

10. Een hoed!

DSC01762
Een hoed vind ik bij anderen altijd zo mooi staan. In Rotterdam besloot ik van de zomer om er zelf ook één te kopen. Maar ik ben dan weer zo iemand die dat niet zo snel draagt. Ik heb hem dus nog maar een paar keer gedragen. Ik hoop dat daar in 2015 verandering in komt.

Wat zijn jullie favoriete aankopen van 2014? En wat vinden jullie van mijn aankopen?

Bij deze wil ik jullie een geweldig uiteinde wensen. Geniet er van en doe voorzichtig met vuurwerk. En maak er een mooi begin van het nieuwe jaar van hè!

Liefs, Annemijn
Ik zou het super vinden om 2015 met zoveel mogelijk Bloglovin’ volgers in te luiden. Help jij mee?
Volg me op Bloglovin’

 

6 gedachtes over “Mijn 10 favoriete aankopen van 2014!

Geef een reactie

