MEGA PLOG: Hoogtepuntjes van het jaar 2014!

foto 4 (5)
Het jaar is al bijna voorbij. Wat gaat het toch altijd weer snel. Normaal laat ik jullie iedere week de hoogtepuntjes van de afgelopen week zien. Maar vandaag doen we het even anders. Vandaag wil ik jullie de hoogtepuntjes van dit jaar laten zien. Het was een jaar vol leuke, gezellige en mooie momenten. Kijk je mee?

Januari
foto 2 (8)
In januari kocht ik mijn allereerste eigen hardloopschoenen! In januari schreef ik mij namelijk in voor een Ladiesrun en moest ik dus gaan trainen.

Februari
IMG_1186
In de eerste week van Februari was ik te vinden in de bergen van Oostenrijk. Ik ski al zo lang ik me kan herinneren en heb ontzettend genoten tijdens deze vakantie in Fiss. Nog een paar maanden, dan gaan we weer!

IMG_1211
Need I say more?

Maart
foto 5 (6)
In maart liep ik 5km hard tijdens de Ladiesrun in Goes. (Oke, dit begint nu een tè sportieve plog te worden.)

April
IMG_1697
In april ging ik met een vriendin van me naar Londen. Wauw, wat was dat gezellig en leuk. ’s Avonds hebben we heerlijk bij Jamie Oliver gegeten! Het was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

foto 1 (9)

Mei
foto (4)
Mooi weer in mei. En ondertussen was ik hard aan het bikkelen op mijn stage om alles netjes af te ronden voor het einde van het schooljaar.

Juni
foto 5 (7)
Begin juni was ik in Landgraaf voor een weekend Pinkpop. Maar vanwege het noodweer besloten we een dag eerder naar huis te komen. Maar ik heb geweldige artiesten mogen zien. Inclusief The Rolling Stones!

foto 2 (9)

En mocht ik samen met een vriendin in een mini cooper cabrio rijden. Echt een hele leuke ervaring. Nu nog even sparen…

Juli
foto 4 (5)
Vakantie! En wat is het dan heerlijk om in Zeeland te wonen en even naar het strand te rijden.

Augustus
foto 5 (8)
Van eind juli tot begin augustus samen met 3 vrienden van ons op vakantie naar Cadzand. Lekker weg in eigen land!

foto 1 (10)
En een paar dagen naar Amsterdam met mijn moeder. Een bezoek aan de negen straatjes kon niet ontbreken.

September
foto 3 (5)
In september fietste ik 50 km tijdens de Ride for the Roses.

foto 2 (10)
En ging ik samen met Mike naar zijn nieuwe appartement in Breda.

Oktober
foto 4 (6)
In oktober won ik een giftcard van Primark via Girlscene. Super, dat had ik nooit verwacht.

November
foto 5 (2)
In november vierde ik mijn 20ste verjaardag. En ontmoette ik Miss Lipgloss tijdens het I love beauty event.

December
foto 4 (7)
In december bezocht ik Disneyland Parijs.

foto 2 (11)
Verzorgde ik twee gangen van het kerstdiner.

foto 3 (6)
En er is dit weekend sneeuw gevallen! Wat ziet alles er dan prachtig uit.

Ik heb dit jaar ontzettend genoten. Dit jaar kende zowel hoogtepunten als dieptepunten maar al met al was het een prachtig jaar. En ik hoop dat 2015 minstens zo mooi wordt. Hoe was jullie jaar? Ik wens jullie het allerbeste voor 2015!

Liefs, Annemijn

Volg je mij al op Bloglovin’?

10 gedachtes over “MEGA PLOG: Hoogtepuntjes van het jaar 2014!

  1. Leuk! Een sportief en gezellig 2014 heb je gehad! Ik heb mijn jaaroverzicht er gisteren op gezetπŸ˜ƒ. Met onder andere ons huwelijk, geboorte, vakantie. Het was een erg bijzonder jaar. Kom maar kijken op mijn blog!:-D.x Marij

    Like

  2. Stuk voor stuk leuke dingen! Super dat je zo sportief bent, zou ik beter ook eens doen dat joggen haha. Laatst ben ik ook in Cadzand geweest, dat is niet zo heel ver van bij mij. πŸ™‚ Wooow die Primark giftcard is gewoon het leukste cadeau ooit hihi!

    Like

  3. De ladiesrun, ja dat wil ik dit jaar ook echt doen! Een skivakantie en een reis naar Londen, heerlijk! En Pinkpop lijkt me zo tof, hopelijk heb je iets moois gekocht van je gewonnen giftcard!

    Like

Geef een reactie

