VIDEO: Mijn kerstwens voor jullie!

image

Hier is hij dan, mijn allereerste video. Het heeft wat bloed, zweet en tranen gekost maar het is gelukt. Een video maken stond op mijn ‘to blog lijstje’ en een kerstwens voor jullie maken stond daar toevallig ook op. Dus besloot ik het te combineren. En daar is dit filmpje uitgekomen. Kijk je mee?

En voor de Belgen onder ons: Fijne Feesten!

Wat een werk was dat voor iemand die niet technisch is. Ik heb ongeveer 30 filmpjes gemaakt voordat dit eruit rolde. Maar het gaat uiteraard om de boodschap en ik hoop dat die overgekomen is. Ik ga nu flink oefenen zodat ik jullie snel weer wat filmpjes/vlogs kan laten zien. Hebben jullie nog goede tips voor het aanschaffen van een camcorder?

Nogmaals: Hele fijne en gezellige kerstdagen en een schitterend 2015!
Ik hoop dat jullie mijn blog in het nieuwe jaar ook gaan bezoeken.

Liefs, Annemijn

Een gedachte over “VIDEO: Mijn kerstwens voor jullie!

Geef een reactie

