Dit doe ik voor Serious Request. En wat doe jij?

w500.995d6
Het kan je niet ontgaan zijn. Deze week zitten Gerard, Domien en Coen in het Glazenhuis in Haarlem voor de actie Serious Request. Ieder jaar zamelen ze zoveel mogelijk geld in voor een stille ramp. Dit jaar Hands off our girls. Voor meisjes en vrouwen die slachtoffer zijn van seksueel geweld in conflictgebieden. Ook ik zet me ieder jaar weer in voor Serious Request. Ben je benieuwd wat ik dit jaar doe? Kijk snel verder.

Tot morgenavond (24-12) kun je sowieso nog geld doneren om wat aan deze stille ramp te kunnen doen!

Wat doe ik?
Op het moment dat dit artikel online komt sta ik buiten op de atletiekbaan in de kou. Vanavond ga ik namelijk samen met ongeveer 100 anderen hardlopen voor Serious Request. Drie kilometer is het doel. Iedere deelnemer heeft hiervoor 5 euro betaald.  En daarnaast gaat alle opbrengst van de sportkantine ook gelijk naar deze actie. Een sportieve actie voor het goede doel dus.

En daarnaast ga ik nog een plaat aanvragen. Ik dacht aan: ‘Thinking out loud van Ed Sheeran.’  Goed idee?

Wat kun jij doen?
– Doneren, je kunt bellen naar 0909-1336 of smsen naar 3333 (90ct p.o.b.)
– Een plaat aanvragen. Dat kun je hier doen.
Bieden op veilingitems.
– Zelf in actie komen. Dat kan hier.
– En natuurlijk wat kopen in de webshop.

Doneer direct naar Giro 661
IBAN-nummer: NL56INGB0000000661
t.n.v. Het Nederlandse Rode Kruis, Den Haag
o.v.v. ‘Serious Request 2014’

Mocht je wat kunnen missen, dan zou ik het heel erg tof vinden wanneer jij zou doneren. Wil je meer informatie? Kijk dan op www.seriousrequest.3fm.nl

Liefs, Annemijn

 

 

 

7 gedachtes over “Dit doe ik voor Serious Request. En wat doe jij?

  1. Goed dat je dit doet. Al vind ik het nog behoorlijk lastig, ik heb zelf zulke dingen meegemaakt en ik had ook niemand die me kon helpen, dus ja.. Hier in NL moet ook nog een hoop gebeuren vind ik. En dat sommige zorginstellingen duizenden euro’s doneren, het gaat hier belachelijk slecht in de zorg, dus dat kan ik niet hebben. Verder vind ik het wel goed en kijk ik ook iedere dag, maar het is een lastig onderwerp voor mij.

    Like

  2. Goed dat je je zo hebt in gezet voor het goede doel! Loop je vaak hard? Heb je de plaat al aangevraagd? Naast Serious Request wil ik iedereen even wijzen op de Linda Foundation. Dat zag ik laatst bij Rtl Late Night. Dit is opgezet voor de mensen die misschien wel bij jou om de hoek wonen en op of onder de armoedegrens zitten. Zij krijgen van deze foundation een kerstpakket met tegoedbonnen (totaalwaarde 600 euro!) waar ze met het hele gezin gebruik van kunnen maken. Je kunt doneren en of een kerstbal kopen bij de V&D (weet alleen niet of ze nog op voorraad zijn). Hele fijne kerstdagen, Annemijn! X Marij

    Like

    • Hoi Marij, belofte maakt schuld dus ik heb de plaat gelijk na het typen van dit artikel aangevraagd. Ik loop vaker ja, maar ik moet meestal wel even zin maken om te gaan. De Linda foundation is inderdaad ook een super initiatief! Binnenkort ga ik een ladiesnight organiseren waarvan de opbrengst ook hoogstwaarschijnlijk naar de Linda foundation gaat! Ik wil jou ook hele fijne kerstdagen wensen! X

      Like

Geef een reactie

