Lovely Links – mijn favoriete blogs #2

foto

Vond jij Lovely Links ook leuk vorige maand? Door al jullie enthousiasme heb ik besloten om mijn Lovely Links één keer per maand met jullie te delen. Vandaag dus weer een nieuwe editie. Want er zijn natuurlijk nog veel meer leuke blogs op het wereldwijde web! En er zijn weer wat favorieten bij gekomen in de afgelopen maand. Wie weet staat jouw blog er deze maand tussen. Benieuwd? Lees snel verder.

By Dagmar Valerie
bydagmarvalerie.nl
Sinds anderhalve maand enorm fan geworden van By Dagmar Valerie. Jullie kennen haar vast en zeker van de razend populaire tag: ‘Project Positief’. Mijn variant kun je hier vinden. By Dagmar Valerie is een persoonlijke blog waar je iedere dag weer allerlei leuke artikelen kunt vinden. Wat ik zo leuk vind aan deze blog is dat Dagmar altijd zo lief is voor anderen. In bijna ieder artikel bedankt ze wel iemand, laat ze weten dat ze iemand heel leuk/grappig/aardig vindt of ze linkt naar een andere blog of pagina. Dat maakt het voor mij heel persoonlijk en dat is ook de reden waarom ik deze blog zo waardeer. En daarnaast natuurlijk ook het feit dat Dagmar focust op happiness en geluk. En daar wordt ik dan ook altijd weer blij van. Ze neemt ons vaak mee op leuke stedentripjes, events of gewoon op een willekeurige dag. Zo krijg je echt een kijkje in haar leven.

FairyGodMother
fairygodmotherr.blogspot.be
Een blog uit België. Pauline, de persoon achter deze blog, reageert bijna altijd op mijn artikelen en op die manier ben ik dan ook op haar blog terecht gekomen. En nee, dit typ ik niet om de slijmbal uit te hangen maar omdat ik haar artikelen altijd weer met plezier lees en ik vind dat wat kleinere blogs ook weleens in het zonnetje gezet mogen worden. Goed, nu over naar de blog. Ik vind het enorm leuk om een blog uit België te lezen. Zo gebruiken zij toch vaak weer net wat andere woorden. Pauline plaatste onlangs de ´gewoon Belgisch tag´. Echt heel leuk om te lezen als Nederlandse. Daarnaast vind ik dat Pauline over interessante onderwerpen blogt. Zo schrijft ze over veel dingen die meiden leuk vinden maar wel altijd op haar eigen manier. En dat maakt het leuk om te lezen en persoonlijk.

Koalabeautymama
koalabeautymama.nl
Sunseeree steekt je vanaf het eerste artikel al aan met haar enthousiasme. Een jonge mama van twee kinderen die ons meeneemt in haar wereld. En deze draait niet alleen om het moederschap maar ook zeker om fashion, beauty en lifestyle. Vooral haar vlogs vind ik heerlijk om te kijken. Maar niet alleen Sunseeree vlogt, ook haar vriend Mike  neemt  je iedere zondag mee op pad in de rubriek Daddy Sunday. Ik vind dit een enorm leuke blog omdat ze je echt meeneemt in haar wereld en je daarnaast ook nog kennis laat maken met leuke nieuwe berichten. En daarnaast smelt je al als je haar kleine dochter en zoontje ziet.

Marieke van Woesik
mariekevanwoesik.nl
Marieke had vorig jaar een leuk project: Bye Bye buikje en sindsdien ben ik haar gaan volgen. Wat mij aanspreekt aan Marieke’s blog is dat ze schrijft over haar bucketlist. Ze leeft dus heel bewust en weet wat ze wil. Wanneer ze iets gedaan heeft wat op haar bucketlist stond dan deelt ze dit met ons. Heel leuk en voor mij vooral inspirerend om na te denken wat ik nou echt met mijn leven wil en nog wil doen. Daarnaast maakt ze regelmatig reizen naar allerlei verschillende landen. Ik vind Marieke een originele en unieke blogger. Anders dan alle anderen. Haar artikelen zijn echt heel toegankelijk voor een grote doelgroep.

Deze maand dus stuk voor stuk weer hele leuke blogs. Dit zijn mijn favorieten van deze maand. Ken jij deze blogs ook? En welke blogs zou jij graag in mijn Lovely Links zien?

Liefs, Annemijn

 

14 gedachtes over “Lovely Links – mijn favoriete blogs #2

Geef een reactie

