Lovely Links – mijn favoriete blogs

10805179_913464161998114_3952483_n

Zijn jullie ook zo fanatiek als het om lezen van andere blogs gaat? Mijn Bloglovin’ app draait overuren. Ik vind het heerlijk om te lezen wat iemand anders mee maakt en blijf dan ook graag op de hoogte. Vandaag wil ik een greep uit mijn favoriete blogs met jullie delen. En natuurlijk ben ik ook erg benieuwd of jullie nog leuke blogs kennen of misschien zelf een blog hebben die ik moet kennen. Kijk je mee? Wie weet staat jouw blog wel tussen mijn favorieten.

Ik heb ze op willekeurige volgorde gezet omdat ik ze allemaal even leuk en bijzonder vind.

Anne Solveig
Annesolveig.nl vind ik een erg bijzondere blog. Anne Solveig schrijft over persoonlijke verhalen, nieuwe producten en ze laat ook regelmatig wat uit haar leven zien. Ik vind deze blog echt uniek en bijzonder omdat de lay-out en de foto’s echt een eigen stijl hebben. Anne Solveig is voor mij echt een inspiratiebron omdat je echt een kijkje in haar leven kunt nemen en er regelmatig leuke ideeën of tags voorbij komen.

Kelly Caresse
Kellycaresse.nl Ik volg Kelly nu meer dan een jaar en toch kijk ik nog iedere dag op haar blog.  Kelly’s blog heeft hele verschillende rubrieken zodat er voor iedereen wel iets interessants te lezen valt. Zo schrijft ze over haar leven als jonge mama, over haar toekomstige bruiloft en over alles wat vrouwen interessant vinden. Zelf vind ik haar artikelen over fashion, beauty en haar persoonlijke artikelen het leukst om te lezen. Ook vlogt ze regelmatig. Dit vind ik echt een groot pluspunt aan haar blog. Kelly is zeker een voorbeeld voor mij wat bloggen betreft!

Miss Lipgloss
misslipgloss.nl Wie kent Cynthia oftewel Miss Lipgloss nou niet? Ze schrijft over beauty en lifestyle. Ze heeft dagelijks tussen de 40.000 en 50.000 bezoekers op haar blog en is dus echt bekend! Ze heeft haar eigen programma op TLC, een eigen boek en in het laatste weekend van november vindt haar eigen ‘I LOVE BEAUTY’ evenement plaats! Wanneer ik een review over een product wil lezen kijk ik altijd eerst op haar blog. En negen van de tien keer valt er op haar blog een review over te vinden. Heel fijn! Ik ben een echte fan van haar geworden!

Little Wonderworld
littlewonderworld.nl Deze leuke vriendinnen en inmiddels een mama-duo hebben samen een blog.  Ze schrijven over vrij veel onderwerpen  waardoor het iedere dag weer de moeite waard is om een kijkje te nemen. Maar omdat Bibian een kindje heeft en Manon een kindje verwacht gaat het regelmatig over mama’s en kinderen. Dit is iets waar ik me nog niet mee bezighoud maar wat ik wel leuk vind om te lezen. Ze maken samen onwijs leuke filmpjes/vlogs. Ik vind het erg leuk dat ze over veel onderwerpen schrijven omdat de artikelen daardoor herkenbaar worden voor een grote doelgroep. Zo schrijven ze bijvoorbeeld ook over afvallen, leuke DIYs, recepten en andere persoonlijke artikelen. Deze blog bekijk ik iedere dag als eerste zodra ik Bloglovin’ open.

Lisanneleeft
lisanneleeft.nl Lisanne laat mij iedere dag weer zien hoe leuk het leven is en waar we allemaal dankbaar voor mogen zijn. Niet dat ik dit zelf niet in zie maar zij herinnert me er iedere dag weer aan. Lisanne leeft zelf met beperkingen en haar blog is haar hobby en werk. Ze schrijft iedere dag weer positieve artikelen met verschillende onderwerpen. Door Lisanne heb ik ook een hoop over bloggen geleerd en ben ik eigenlijk begonnen met mijn blog. Ik lees hier het liefst leuke DIYs en artikelen die me aan het denken zetten.

Dit zijn vijf blogs die ik iedere dag lees en waar ik iedere dag weer blij van word. Ik hoop jij ook.
Natuurlijk ken ik nog veel meer blogs en is het lijstje op mijn Bloglovin’ account nog wel wat langer. Maar ik wie weet komen die nog een andere keer aan de beurt!

Welke blog vind jij het leukst? En welke blog mag ik echt niet missen? Heb je misschien zelf een blog?

Als je op de hoogte wilt blijven van mijn artikelen dan kun je mij volgen op Bloglovin’

13 gedachtes over “Lovely Links – mijn favoriete blogs

  1. Pingback: Lovely Links – mijn favoriete blogs #2 | Life by Annemijn

Geef een reactie

